Äntligen!

Skrittade äntligen Paola uppsuttet! Skrittade ut en långrunda med Josefine och Lucky också. Sen fick Paola ett vårbad. Det var väldigt behövligt kan jag säga! :) Hon blev väldigt mjuk i pälsen sen och svanses också, hennes svans var så stripig innan, nu är den iallafall bättre.

Nu sitter jag hemma och taggar påskpysslet i skolan imorron! Kommer bli så jävla kul med wd, Jonzie & Noel!
Jag har förjävla tur som har dom tre, dom är kingar. Synd att Johanna inte går i min klass, så jävla kul vi hade haft! :D

Och kan ju säga att jag har världens bästa vänner, dom är seriöst dom allra kingigaste personerna som finns. Dom får alltid mig att skratta, även om jag är ledsen eller sur. Älskar dom över allt annat! Nu nämner jag namn, men dom är bäst så de så!
Johanna Molin, Johan White, Noel Kvarnström, Julia Persson, Sofie Ohlsson, William Danielsson, Ricky Ilic & Lovisa Ekberg, ni är bäst!



/ Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0