Bobby

Ja  som jag berättade i morse så skulle jag och hälsa på Denise Det gick jättebra och hon var så snäll att redan valt en av sina engelska fullblod till mig. Jag ska få rida och ta hand om hennes yngsta häst som är en 4 åring som är en hingst. Han är super fin och har ingen aning om att han är en hingst. Hon är ljusbrun med en bläs som har prickar på sig. Hihi. Super sött. Ska mest konditionsträna honom och om två veckor så ska jag rida honnom för första gången. Idag blev det inga bilder men jag kan se om jag hittar nån på google eftersom han har gått en del lopp så borde det finnas nån bild. Annars får ni se från nästa gång jag är där.

P.S
Jag och Denise trivs uber bra tillsamans så detta kommer gå finnemang. Dessutom har hon världens finaste hund och den finaste gården i världens bästa by

/Estelle

Kommentarer
Postat av: Emma <3 River

vad heter hans föräldrar? om du vill kan jag hjälpa dig att hitta hans stamtavla =) /Björklund med River

2011-04-04 @ 19:14:24
Postat av: Alex

"uber" :P

2011-04-04 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0