Dagens planering

Först packa med grejjer till Sofia. Sen ta bussen till stallet, mocka och fixa med Paola.
sen ut och gå med henne i ca 30 - 45 min. Sen dra hem till Sofia, och kolla på maaassa filmer! :)
Kommer bli skojjigt, ska försöka fixa så att jag kan ladda upp med powerking, men har inget hemmakväll i närheten av mig? Eller jo det har jag men man måste gå dit, för ingen buss stannar vid det. Men annars får jag leva på Cola :) Det kommer nog gå bra ;)
Har också fastnat för en ny låt: Gemini - Blue
det är en dubstep låt, för er som vet vad det är... ;) Sjukt Awes0me. Red även en annan häst igår, men det är hemligt tills imorgon för då får ni veta ... ;) Kan ju säga att jag aldrig har ridit en sådan häst innan!
Vi hörs antagligen ikväll om jag lånar datorn hos Sofia, annars hörs vi imorgon!

Gammal bild på mig och Rulle.



/ Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0