Happyface

Ja det kan man säga att jag är. Ett par bra saker har hänt de senaste dagarna. Jag har fåt medryttarhäst, jag har vårstädat i skåpet (det behövdes) och jag har skötit Grapy superduper länge.
Idag har jag i alla fall ridit Iris och vi hoppade. Hon lyssnade bra och var lite seg i början men det släpte efter några språng. I morogn ska jag färga håret till min normala färg (blond) Så då kommer vi ha en bloggare med brunt hår, en bloggare med sandre färg och en blodie :D Hihi.
På onsdag så ska jag hoppa My och på Torsdag ska jag hoppa Mynta. Haha mycket hoppning för dressyrnissen Estelle :)
Grapy ocg jag äter halm hihi
Visst är vi söta när vi äter ensilage XD
/estelle

Kommentarer
Postat av: Juliaking (a' Lulijaa@bdb

det var sjukt kul när duu storstäda o skratta, HAHA <3

2011-04-05 @ 07:36:59
URL: http://peaceontheworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0