Hela mitt liv gick i bitar..

..när du försvann. Du var allt för mig, och du har fortfarande mitt hjärta i din hand.
Jag finns fortfarande här och väntar på att du skall komma tillbaka. Men min väntan tar aldrig slut.
Jag saknar dig och ibland känns det som om jag aldrig någonsin har vetat om att du funnits vid min sida. Många dagar går innan jag kommer på, den häst som fanns där hela tiden. Som gjorde mig glad, och fick mig att känna att jag hade någon, oavsett vad som hände.  Jag har aldrig drömt om att du skulle komma tillbaka, jag har inte ens sett dig i en av mina drömmar sedan du åkte. Förutom den natten där du lämna mig. Då var det "dimmigt" och en stig ut ur en skog. Det var träd runt om, och på himlen stog månen högt.  Du gick på stigen ifrån mig, mot slutet. Mot vårt slut.

Jag kommer aldrig glömma dig min älskade.
Föralltid är du min, och till the end finns jag här.



/ Cajsa

Kommentarer
Postat av: Love

fiiint :') <3

2011-04-22 @ 10:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0