Helgen!

Kunglig helg, iallafall mellan lördag - söndag. Sov hos Sofia, och vi kollade på Mirrors 1 och Mirrors 2. 1an är den läskiga, och 2an är den bra, för i slutet får man veta varför speglarna dödar personer, och sen tänker man igenom den och då inser man hur jävla bra den är.  Drack 2 powerking också tror jag, 1 för att det var gott, och den andra för jag var skittrött, har en som väntar i kylen i morgonbitti. Måndag morgon vet ni.. Hopplöst.

Red även Searching, och det var hästen som ni skulle få se video på när jag rider. Men självklart glömmer mamma kameran hemma? Skitstörigt, för det gick väldigt bra.
Sen gick jag ett varv runt hagarna med Paola. Imorgon ska jag äntligen få sitta på henne igen! Känns som en evighet redan efter 9 dagar.. Men så får vi se hur det är med henne nu.
Hoppas verkligen hon inte är halt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0