lördag

Idg är det 2 april och idag ska jag faktiskt göra något riktigt spännande. Det är nämligen så att min mosters arbets kolega bor 1,8 km ifrån mig. Och hon bor på en häst gård. Hon har 4 hästar och jag vet inte riktigt vad det är för några. Men eftersom hon är gammal jockey så gissar jag på att hon har minst en galoppör. Men visst kan man rida dressyr på galoppörer också. Så idag ska jag iväg och hälsa på där. Idag tror jag inte det blir något ridande idag tror jag bara det blir att titta lite vad det är för hästar oxh lite sånt sen ska jag förmodligen bli medryttare på hästarna för att Denise som hon heter inte har tid att rida alla hästar varje dag. Så det är så som det är tänkt :D

Senare idg så ska jag hjälpa min syster att flytta från trelleborg hem till skurup igen. Det ska bli kul att ha alla mina syskon hemma i byn.

Det kommer kanske bilder senare från besöket hoss Denise :)

Grapy på dressyrtävling 2011

/Estelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0