Maskerad

Idag är det maskerad gymkahna och jag är shit nervös. Haha min utklädnad är bara bäst :) dom andra får nog passa sig. Cajsa vet vad jag ska vara :) Men hon får inte säga.
Igår var det i alla fall stilhoppningstävling och jag kan bara säga att det gick shit. :(
Hade Felix och jag som inte ville ha den hästen. Nästa gång ska jag satsa på att ta någon stor duktig hopphäst och fortsätta med Grapy i dressyren såklart. Och desutom är det dressyrtävling på söndag.
Jag kommer inte ha bra uppdatering på lovet så alla vet :) Har så myket att göra så jag kommer inte att hinna. Och även om jag inte ska göra nåt på fredag oh lördag så kan jag endå inte blogga för jag ska hem till Vesslarp i göingeskogarna och där har vi ingen dator :( Och jag kan inte blogga via mobilen heller. Rikigt Bull.

/Estelle

Kommentarer
Postat av: Love

SÅÅ jävla najsig bild ;D

2011-04-22 @ 09:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0