Resultat från hela Kombinerade

Hoppningen: Claudina. 45 p och en 3e plats.
Dressyren: Mynta. (gick skiiitkasst) 2a plats.
Kombinerade: 2a plats mot alla som tävlade. Tillochmed den "högre klassen"

Är suuuuperglad!! :D jag trodde verkligen inte att jag skulle bli placerad med Mynta i dressyren. (Jag åkte tillochmed hem för att jag tyckte det gick så dåligt) det såg ju heeeemskt ut. Hon började  galoppera i 10 metersvolten där det skulle vara trav. Började galoppera i travökningen och bytte galopp från vänster till höger efter stora mittvolten och hon gick med huvet bland molnen emellanåt.
Jag red en aning kasst också...

Och ja som det stog innan så var jag ju inte med på prisutdelningen så jag kunde inte ta mina pris och fota dom till bloggen, hehe sorry..
En lite "finare" bild kopierad från film.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att det gick så bra ,kunglingt resultat kungen ;D

2011-04-24 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0