Resultat!

Ryttarens sits över hinder - skänkelläge, överliv, blick: 7
Ryttarens sit och balans mellan hindren: 7
Ryttarens inverkansridning och effekten av inverkan: Korsgallop, Stark häst - drar ryttaren ur sadeln 5
Ryttarens hand - känslighet följsamhet: 7
Tempo rytm och hästens balans: Korsgalopp ibland 6
Väg val: Bra vägar 7
Totala bilden av ekipaget och dess samspelhet: Trevligt ekipage, men stark häst ibland 6

Totala poäng: 45

3e placering



Jag hade aldrig ridit henne förut, så är sjukt glad! + där det står drar ryttaren ur sadeln, så ramlade jag inte av x) men hon drog ner huvet en gång så sjukt så jag höll på att ramla av så jag kom mot vattenmattan med långa tyglar xD "lilla" klådan! Hon är ca 170 cm hög..x)


Sedan ridning av Pål och massa fix i stallet! Badade Pål med schampoo och satte lite balsam i svansen för att den skulle bli mjukis^^ Paola var s å  h i m l a  f i n.
Här kommer lite bilder från idag..

Denna bilden är nog från igår, men här ser ni vår lilla "stallplan" utanför stallet! :)


Amanda fotade när jag red, och nörd som jag är måste jag ju självklart kolla på bilderna :P
Och jag red i vita ridbyxor xD



Såhär såg det ut utanför boxen innan jag städade..


Och såhär efter.. !




Paolas bästa kompis, Zättan! :D Visst är hon skitsöt?



/ Cajsa


Kommentarer
Postat av: Love

du ser ut att va typ 5-6 år på dom bilderna när du tittar i kameran (stavning) xD ,yheey viking! :DD

2011-04-22 @ 10:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0