Sjuk

Nu har även jag blivit sjuk. Men jag måste väl endå gå upp och åka till Grapy. Ska leda andikapp och ha slut prov på grönt ort och juste jag skulle ju till hööks och byta en luva och ett shabrak.
I denna veckn kommer det i alla fall att hända mycket. Gör upp en liten planerings lista

Måndag: Rida och sköta.
Tisdag: Till Bobby.
Onsdag: Stilhoppningstävling och idning på kvällen som vanligt.
Torsdag: utklädnings gymkana och vanlig ridning på kvällen.
Fredag: Åka hem til små byarna i Göingeskogarna.
Lördag:Hemma i göingeskogarna.
Söndag:Dressyrtävling. (Få skippa leda handikapp den helgen för att jag ska hinna till tävlingen)

Så man kan säga att det blir mycket att fixa innan allt med tävlingskläder och utklädnad och gud vet allt.
Hoppas att sjukan går över under dagen annars komer jag inte orka ett dugg av allt jag ska göra. Jag ska dessutom hinna packa till Fredag och Lördag

Grapy e. pontus ee.Grey mahru xx

/Estelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0