Svar på tal

Anonym om Bloggen:
Om det är så så tycker jag att det är väldigt fult gjort faktiskt.Om ni har varit 3 st från början som ville starta en blogg så ska det väl fortsätta att vara så, eller??Vilka läsare tycker att Louise inte borde få fortsätta blogga kan jag undra?



Mitt svar: Jag Cajsa, kan inte svara på vem som hade sagt det, men hon uppdaterade aldrig och enligt estelle har hon fått kommentarer om att hon borde "sparkas" från bloggen. Hon frågade mig också och jag höll med. Louise sa även till mig att hon inte hann blogga för att hon hade så mkt med skolan. Och jag kom faktiskt in i bloggen efter att dom hade startat den. Det var Louise och Estelle som från början skulle ha den. Men jag hänka dom. Så en av "grundarna" hoppade av eller "sparkades", det beror på hur ni vill se det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0