Tävling

Ny tävling.
Detta är en bild tävling. Ni ska redigera, måla, rita eller hur ni vill göra en bild och skicka den till mig. Den som vinner vinner en länk och en bild som jag inte avslöjar vad den blir. Det kanske blir en målad bild eller en ritad bild för hand eftersom jag vet att väldigt många gillar mina handmålade bilder.
Bilden ska vara gjord på Grapy, Bombi, Floor eller Bobby. Ni kan skicka in den via vår mejl ([email protected]) eller lägga upp bilden på bdb och länka mitt bdb namn (Groombi) . Eller varför inte lägga upp bilden på facebook och tagga mig i den (Estelle Jepsen)
Lycka till nu.
/Estelle

Kommentarer
Postat av: Alex

Får man ta en/några bild(er) från din BDB eller FB? :)

2011-04-25 @ 21:05:33
Postat av: juliaking miikado@bdb

Jag är meed ;D

2011-04-26 @ 14:16:54
URL: http://peaceontheworld.devote.se
Postat av: juliaking miikado@bdb

Jag är meed ;D

2011-04-26 @ 14:17:04
URL: http://peaceontheworld.devote.se
Postat av: Alex

När ska den vara inne senast?? :)

2011-04-28 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0