Torsdagens ridpass

Först var det extra träningen i hoppning som brukar vara på måndagar. Den var klockan fyra i går och jag fick Mikado, Som är gallopör. Det gick fort men det var kul. Men han typ stack en gång. Men det var inte så farligt.
Vi hann inte hoppa så mycket för sedan var det ner och göra i ordning en ny häst på 5 minuter. och då fick jag ta Jack. Han har varit väldigt tittig den senaste tiden. Och vi skulle rida i flisen (vår paddock) och det var en gubbe som byggde på sitt hur typ 10 meter bort och såklart så blir Jack jätte rädd och hoppar åt sidan hela tiden och springer iväg Så igår var jag helt slut. Efter att ha försökt få stopp på två spring galna hästar.

Mikado

Jag och Jack. En väldigt failad bild. haha
/Estelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0