Motions dag a´la Alexandra

Vi cyklade till Grapy och My och instalerade mig i mitt nya skåp i omklädningsrummet med stövlarna och hela skiten och Alex tyckte det var sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhär jobbigt att cykla 1,5 km. Tog 20 minuter för att hon var lite lat XD Det brukar gå på 10 minuter eller 15 minuter beroende om jag har mot eller med vind.
Sen gick vi till hööks och jag gick ut därifrån utan att ha spenderat en enda krona... Stolt.
My och Grapy var i alla fall lyckliga över att det är sommar och att det snart är bete. Detta blir Mys första bete på MCR och jag tror att hon längtar.
/Estelle

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Klart det var jobbigt! xD

Lägg upp flummvideon & logga in på FB-Chatten :D

2011-06-06 @ 18:58:31
Postat av: Jossan

Roligt namn, hihi :)

2011-07-11 @ 23:39:31
URL: http://dressyrponnisarna.blogg.se/
Postat av: Michelle

Estelle; Kan du skriva ett inlägg om Bombi-bitt? (eller mejla mig) Då han även vart min ponny (om det är samma som jag har haft) men sålde honom för ngr år sedan och fick för ett år sedan veta att han var tvungen att avlivas pga skada i benet.. men vore kul att veta om hur han var innan jag fick honom :)

2011-07-19 @ 01:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0