GODMORGON

Har precis kommit upp. Är väldigt trött. Inte konstigt klockan är ju faktiskt 8:00. Men jag vet inte vad det är med mig för på vardagar så vill man ligga i sängen jätte länge men på helgerna så är det  nåt som gör att man går upp tidigt.
Konstigt tycker ja haha.
Nu ska jag i alla fall lata mig till klockan 9 och sedan ska jag packa ner pengar och en bild på Tobbe Larsson för att få den singnerad. Ska även ha med kameran så det kanske kommer lite bilder på Tobbe och Nicke eller vem det är han har med sig :)
Egentligen skulle jag provrida en medryttarhäst idag men det blev inte idag det blir om två veckor istället. Det var lite synd men men. I morogn ska jag i alla fall på gröntkortkurs om inte hon som håller i det forfarande är sjuk. Men jag ska även leda handikapp klockan 10 så jag kommer endå inte kunna sova speciellt länge i morgon även om jag går upp tidigt.
Ne nu ska jag i alla fall sätta på spotifyern och digga lite musik.
Grapy e. pontus ee.Grey mahru xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0