Hejsan!

Skolan idag, vår allra längsta dag! går från 8.05 - 14.50 vi har en dag där det är 09.00 - 15.25, men torsdagen blir längre. Det var typ inge skojj i skolan idag, haha. Det hände absolut ingenting!
Stallet sen då, och vi har sån mässa med hästar och tjurar och kor och grisar och allt sånt utanför stallet? Så en dum jävel hade parkerat sin stora blåa hästBUSS utanför flisen? Paola skulle ICKE gå förbi den xD stegra typ lite halvt, inte så högt som hon brukat ifall hon inte vill, backade studsade och fnös hela tiden och var totalt iggnorant på mina skänklar  som tryckte i sidorna.. så jag använde spöt då, och då gick hon liksom på snädden och försökte fly? tillslut gick hon förbi, men spände sig jajävlar! xD Fast det gick endå hyffsat, det är ju inte så ofta man ser en hästbuss under en träning liksom? ;)
Vi fick till en skitbra ökning också! Mamma sa det iaf.. Fast i den ökningen kom jag i obalans för hon flög liksom fram xD
Annars, händer inte såå himla mycket. Har inge plugg till imorgon och hästen vilar inne i jägersro's hagar hela dagen, fast senare vid 7 tiden, tror jag (?) ska jag till Elviris! om hon inte blev sjuk nu igen efter att hon hade ridit :( Vilken lång text det blev nu haha :D

Bild från skolan!
Från vänster: Valdemar, Ricky, Hugo, (han nedanför) Måns, (han ovanför) Erik, Wd, Alex och under alex är det jag, och handen framför mitt ansikte är julias.. Och Lovisa Ekberg är mästerfotograf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0