Inte varit hemma

Har inte varit hemma på hela helgen så jag har inte bloggat.Igår var jag ju självklart hemma men då visste jag inte vad jag skulle skriva om? Väntar på bilder från estelle sen ska jag bildbomba :) Senaste gången jag hade "fotoshoot" var den 3 januari och det är mycket skillnad sedan dess. Iaf i ridbarhet, form, steg och självklart utrustning haha! Och hennes man, den är halv.. För hennes täcke har skavt av en del av den :(
Ni kan få se några bilder från förra fotoshooten så ska ni få se jämnförelse sen ;)




Hennes ökningar är också sjuuukt mycket bättre! Ni ska få se på en film som johanna filmade i tisdags :)
Fast den har jag inte fått ännu :(

nu kan jag inte hitta min bild så det får bli såhär:

/ Cajsa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får den nästa gång du logga in på msn x)<3

2011-03-28 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0