MINA SKÖTHÄSTAR

Min första sköthäst var taro , jag hann sköta han i 4 år .
Tisdagen den 21/12-10 åkte du till en ny ägare som jag hoppas du har det bra hos :)
saknar dig för varje sekund som går:(
tack för den tiden jag fick med dig<3
Hotten<3
jag  vet inte hur länge jag tog hand om dig men du var cajsas första häst och du kommer alltid ha en plast i mitt hjärta <3
saknar dig <3
red dig vänldigt mycket och du var så snäll att rida <3
Sen när hotten hade åkt tog jag hand om denna lilla sötnosen rudolf som var cajsas :)
När dom skulle titta på följde jag med och titta du var mager :(
sen när du kom till cajsa fick du mycket musklor och du trivdes men henne och nu har du med blivit såld <3
sakanr dig och våra långa runder vi gick <3
sköte macken men ett tag alla sa till mig att han var sur med du var ju hur snäll som helst :)
sakanr dig<333
sen nu sköter jag popeye det e den häsen längst bak på bilden:)
han är jätte snäll när man rider men när man ska ta hand om han i stallet kan han vara lite sur men mot mig är han hur snäll som helst han har bara bitit mig en gång men det har han aldrig med gjort om :)
jag tror han väljer sina skötare själv för han kan vara jätte sur mot vissa och sen kan han vara hur snäll som helst till vissa<3
och den sista är denna söta sak lugano som jag sköter med nu han är en jätte fin häst
han älskar att mysa man kan stå och mysa med han hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0