MY

Som jag skrev igår skulle jag rida My idag en lite nyare häst i stallet :)
Vi skulle jobba med hästens form idag och det gick riktigt bra. Efter bara en liten stund så började hon släppa efter och jag lösade lite på innertygel och då arbetade hon fin fint med nackmusklerna. Kort efter så började hon trampa under sig riktigt fin och dessutom höjde hon fint på ryggen. Det gik jätte bra och hon jobbade på fint. Hon fick lite godis efter :) Såklart :) Dessutom så glömde jag ridskorna och chapsen hemma. och inte nog med det jag glömmer ochså mitt busskort hemma så jag fick muta bussf´chaufören :) hehe jag lyckas ganska bra.
Nu ska jag strax laga mat eftersom mamma är på konsert :)
Ska nog även börja med att hissa och dissa lite kanske och även börja med veckans tipps och höra med dom andra nissarna om dom vill börja med hot or not :) det blir ju lite mer spännande då :)
En jätte bra sak är att mamma har lovat mig ett par Pioneer Crocodile :D
Min söta lilla My! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0