MYCKET ATT GÖRA

Har precis kommit hem efter att ha varit i stallet i flera timmar. Har skött Grapy varit på gröntkort kursen och lett handikap. Är totalt slut. Idag när jag skötte Grapy så provade jag hennes nya lädergrimma som är lackad...över snygg :) Det kommer bild i morgon tror jag. 
 
Idag på kursen så gick vi igenom alla kategorierna och vi skulle två och två berätta om kategorien som Lisa delade ut. Jag och Angelica fick dressyr :) Det blev en ganska lång text haha. Vi fick ganska mycket att läsa på och jag längtar verkligen tills det är klart.
 
Fotade även Vår dressyrnisse Cajsa idag när hon red Pål. Skrattade jätte mycket när Cajsa skulle göra passage. Det gick inge´vidare om vi säger så. Det blev mest spring framåt med höga knän för Pål. Det kommer inga bilder i dettainlägget för jag använder mammas data.
 
Nu ska jag hjälpa mamma att leta lägenheter och sedan ska jag laga mat. det blir lax...mums XD
Sen måste jag plugga riktigt bull.
Hoppas ni har haft en lite roligare dag än mig idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0