saknar dig <3

1.Mm m-m
Telefonen Ringer
Men vågar jag svara
Jag vill inte förklara det som hänt
Den fortsätter ringa och jag vill bara springa därifrån
Jag vill bara glömma
Glömma det som var
Jag vet att jag inte vart så bra
För jag inte sa det som det var
Det kanske tar en evighet
Innan jag förstår min ensamhet
Men lova att alltid finns där
Fastän det har blivit som det är
För ingen förstår så bra som du
Det kan jag lova här och nu
Sist när jag såg dig
Då var du så ensam
Dina ögon var inte dom samma som jag minns
Kan du förlåta
Istället för att gråta
För jag vill bara glömma
Glömma det som var
Jag vet att jag inte vart så bra
För jag inte sa det som det var
Det kanske tar en evighet
Innan jag förstår min ensamhet
Men lova att alltid finns där
Fastän det har blivit som det är
För ingen förstår så bra som du
Det kan jag lova här och nu
Du måste förlåta mig
Jag behöver dig
Jag ska ringa upp om jag får vara själv ett litet tag
Oah ouh ouh ouuuh
Jag vet att jag inte vart så bra
För jag inte sa det som det var
Det kanske tar en evighet
Innan jag förstår min ensamhet
Men lova att alltid finns där
Fastän det har blivit som det är
För ingen förstår så bra som du
Det kan jag lova här och nu
2.Jag brukar alltid va' en sån
Som gömmer sig
Vågar aldrig tala om
Vad jag tänker nej

Men jag har en dröm
Djupt här inom mig
Jag vill ge min dröm
En röst, så alla hör
Ja så alla hör

Här är jag, du ser mig
Står där jag hör hemma
Är framför dig
Jag ser en stjärna klar leda mig
För idag känner jag
Att jag har nånting att ge
Här är jag, jag döljer inget mer
Du ser mig

Har du känt hur det är
Att leta efter svar
Och drömma om ett liv
Där du får lysa klar

Även om det känns
Helt omöjligt ibland
Så måste jag tro att jag kan
Kan på egen hand

Här är jag, du ser mig
Står där jag hör hemma
Är framför dig
Jag ser en stjärna klar leda mig
För idag känner jag
Att jag har nånting att ge
Här är jag, jag döljer inget mer
Du ser mig

Du är rösten som jag aldrig glömt
Som gör att jag vill sjunga
Att det jag vill nå
Att det jag vill få

Du är den som jag har saknat
Sången inom mig
Att det jag vill nå
Att det jag vill få

Här är jag, du ser mig
Står där jag hör hemma
Är framför dig
Jag ser en stjärna klar leda mig
För idag känner jag
Att jag har nånting att ge
Här är jag, jag döljer inget mer
Du ser mig

Du är den som jag har saknat
Sången inom mig

Du är rösten som jag aldrig glömt
Som gör att jag vill sjunga

Ja idag känner jag
Att jag har nånting att ge
Här är jag, jag döljer inget mer
Du ser mig
3.Har aldrig mött någon som dig
Som gör allt du kan för mig 
Gör mina drömmar till verklighet
Det är bara du som vet 
Varför jag känner så här

Ingeting kan hindra mig nu 
För den ända jag vill ha är du
Man behöver en som dig 
Som är nära mig, så nära mig

Jag har aldrig känt mig så här 
Nära någon annan
Om du ropar mitt namn så finns jag där
Du gör allt för mig
Jag litar fullt på dig

Ingeting kan hindra mig nu 
För den ända jag vill ha är du
Man behöver en som dig 
Som är nära mig

Om man ska klara sig 
Genom allt som händer
Behöver man en vän
Man behöver en som dig
Behöver en som dig

(Ingeting kan hindra mig nu) 
För den ända jag vill ha är du
Man behöver en som dig 
Som är nära mig

(Ingeting kan hindra mig nu)
För den ända jag vill ha är du
Man behöver en som dig 
Som är nära mig, så nära mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0