STALLET OCH LITE BILDER

Hej! nu har jag äntligen kommit hem ifrån stallet :)
Trött i benen som vanligt :P Tänkte bara visa lite bilder opch berätta lite om mitt liv och så så ni vet lite bättre vem jag är :)
Den 10 september så förlorade jag min älskade lilla ponny Bombi-Bitt jag han var ju inte men helt men man brukade säga att han var min. Jag hade haft han i 3 år och vi hade jätte bra relation.
Här kommer en bild på honom och mig. :)
bombi
Efter det så var det så att jag hittade Floor. Precis när vi hade fått jätte bra kontakt så fick vi avliva henne pågrund av att hon hade jätte dåliga ben. Hon dog den 4 januari.
floor
Och sedan nu har jag hittat min lilla ängel Grapy som är min dressyr häst.
Hon är liten stor häst och kan uppfattas som krånglig men det är för att många ryttare är hård i handen på henne för att hon kan va lite pigg.
grapy
Nu ska jag i alla fall läsa igenom lite gröntkort kurs läxor. Sen ska jag väl slappa lite framför tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0