Underbara Paola!

Kaos i skolan idag! Det var fotbollsturnering, och vi hade inte kommit med, sen typ 1 ½ timme innan det började får vi reda på att vi ska vara med? alla sprang hem och hämta kläder, sen ut på plan och börja spela x)
resultat (iaf för oss)
6a - 6b = 0- 0
6d - 6b = 3-2 MEN det var skitkasst, för domaren hade inte sett ett av målen så vi fick 2-2?
6f - 6b = 3 -1
6e - 6b = 2 -0?

Vet iallafall att 6f och 6a gick vidare.
Sen blev det då stall! Red i flisen och red igenom henne, i början var hon helttänd och skitpigg men sen gick det över till arbetet  istället och herrejösses vad fin hon blev! Sen lekte Jag&pål, Julia&Harlekin, Linn&Zacc och Evelina&Zettan pjet! hehe:D sen kom marie och fröstörde allt med sin longering... :( Sen skrittade jag och Eve ut en långrunda, det var väldigt blåsigt då :( Sen kom vi in, jag mockade och fixade lite allmänt, sen kom Mamma och Tobbe och hämtade mig, sen åkte vi till hemmakväll och köpte powerking och godis. Sen när vi väl var hemma så hade tobbe printat ut skyltar där det står " Rudolfsson" och "Pålsson".
Dom ska sitta på våra skåp i omklädningsrummet :)
Visst är dom söta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0