Dagens träning

Kan säga att jag tyckte det var rätt tråkiga och märkliga övningar t. ex att vi skulle stå upp i lätt sits när vi hade dressyr och dessutom dressyr läder. Det tyckte jag var märkligt. Hade i alla fall Hella och hon arbetade rätt så bra men det kunde ha varit mer ansträngning från både min och hennes sida. men jag har inte ridit henne förut så i början så kände jag bara efter lite. Hon var rätt så fick och hon var mycket mjuk i munnen vilket jag älskar. Och hon släppte efter ganska bra, men jag orkade heller inte arbeta med henne efter en intensiv dag.
Hon var ganska pigg i galoppen och jag fick inte tränat speciellt mycket på min sits i galoppen eftersom vi skulle stå upp. (Märklig träning)

Oredigerad bild
/Estelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0