Första hästen

Att få sin första häst är väldigt roligt. Man är superglad och många är ju glada för ens skull. Men man kan märka sen efter ca en vecka - två veckor att allt inte är som det ska.
Många börjar undvika dig och  snacka bakom din rygg och hitta på falska rykten för att dra ner på din glädje över din häst.
Jag själv har upplevt detta tre gånger, så jag har lärt mig att bara skita i det. Men för andra som är inne på sin första gång, förstår inte riktigt varför alla börjar kolla på en så konstigt eller kanske viska något till någon när man går förbi.
Jag tycker det är tråkig folk börjar dissa en för att man får en häst, och har tur och blir glad.
Vänner är vänner, som inte lämnar  en för en häst. Dom fick det dom önskade, och vill man inte se sina vänner glada?





Kommentarer
Postat av: SOFIE

Det är avundsjukan som växer! ;)

2011-05-04 @ 18:48:54
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sant & synd :(

2011-05-04 @ 21:01:29
Postat av: Ellen

ja det e det nog !

2011-05-04 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0