Lite tillbaka imellanåt

Som jag har sagt nu många gånger, det är verkligen sjukt vilken bloggtorka jag har fått just nu!
Har 0,00 bilder, 0,00 idéer, 0,00 tips om vad jag ska skriva om så man är ju borta..
I all denna tid har jag suttit och kollat på bilder på rullsson, saknar min lille så mycket.
Fast jag kan ju berätta om Paola.
Hon är frisk men har börjat juxa med huvet så jag provade att byta bett till ett rakt och det funkade faktiskt lite bättre, men hon var svårare att rida på eftersom hon inte gillade det. Blir nog hack nästa att kolla :)
I övrigt har vi ridit ut nu i 3 dagar i rad.
Igår var det en 2 timmars runda med Corre och Snearch. Mysig runda var det allt! Och jag vågade galoppera upp för en backe som jag var helt rädd för innan, haha..
Alla andra 3 hästar som jag red med hade galopperat upp, och jag red Rulle och jag stog där nere: "Nej det går inte! jag gör det inte!"
Men becki sa till mig att han vill efter dom andra hästarna så jag släppte honom och vi var upp för backen.
Det som fick mig att inte vilja var att det var rakt ner i 4-5 meter precis bredvid stigen + att backen var rätt brant.. hehe
Blev en bild på mig :)
Föresten, vill ni ha att långt inlägg och hela min tid om Rullson?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lång inlägg om rulle :D

2011-05-02 @ 23:16:33
Postat av: Anonym

ja:D

2011-05-03 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0