Provridit

Jag skrev ju herom dagen att jag skulle åka och rida en häst. Jag var och provred en liten B-ponny som heter Rasmus och han kostade inte speciellt mycket så vi kanske köper honom.
Han har inga muskler just ne och har bara en massa päls och en stor tjock mage och dom muskler han har är fel slags muskler. alltså, han har miskler i under nacke och inga i övernacke. Han hade fin trav och galopp men bockade lite när han blev iriterad.


Lite failad ögonblicks bild jag vet.

Vad tycker ni är han inte fin?
/Estelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han var ju jättefin, men en fråga bara, utan att du tar illa upp, är det verkligen lönt att köpa en så liten ponny?Du kommer ju ganska snart att växa ur honom ändå?

2011-05-02 @ 14:42:27
Postat av: Anonym

Är det lönt att köpa n så liten ponny. Jag menar du ska ju tävla i dressyr och då kan du bara tävla den detta året ut och sen så kan du inte tävla och du kommer växa hur honom.

2011-05-02 @ 16:30:22
Postat av: Anonym

Lönt att köpa en b-ponny

2011-05-02 @ 16:39:32
Postat av: Malin

DEt är allt en söt liten ponny som verkigen är ponny tjock. Men som de har skrivit där uppe kanske du ska tänka på att du kommer nog växa ur honom snart och ta försväl av en häst man har ridit in sig på och lärt känna är jätte jobbigt. Men det är klart hittar man en ponny man tycker om ska man ju köpa den, men hade jag varit som du hade jag allt funderat ordentligt på om det är det du vill ha eller om du ska sattsa på att köpa en större ponny som du kan ha lite längre tid:)

Lycka till i alla fall och hoppas på att du hittar din drömponny!

2011-05-02 @ 19:46:32
Postat av: Olivia

han är skitfin estelle , men kommer du inte växa ur honom nu ?

2011-05-02 @ 20:49:02
URL: http://oliviaprekali.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0