Regn

Det bara öser ner! Det ska bli kul att gåååå till Alex i detta väder. Om inte mamma laade min cykel i natt ska kolla strax. Som ni kanske förstått så ska jag vara med Alexandra idag och jag tror att det blir en del sittande vid Photoshop. Igår red jag i alla fall Pepeye på terrängen när det rengnade, Det var faktiskt shit kul tills att jag märkte att blinget på hjälmen nästan trillade av. Han var så glad när vi var där ute att på långsträckorna så höjde han rygen och tog sats och försökte sticka iväg. Haha. Var lite misstänksam på att hoppa Pepeye på terrängen eftersom jag inte ville att han skulle bete sig som BOss gjorde i torsdags. Tror också det berodde på att jag hade önskat My men inte fick henne :/ men det gick ju bra i slut änden.

Man får ju säa att han inte är så söt md öronen bakåt hela tiden mn när han tar fram dom är han faktiskt rött söt.
/Estelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0