Svar på tal




Fick denna komentaren från en läsare angående ridpasset med Nema då denna bilden visades.
Komentaren löd såhär:

Varför skryter du så mycket? PÅ bilden går hon inte speciellt bra kan jag ju säga!

Svar: Om du inte visste det så är Nema ganska het när man gör övningar med bommar. På denna bilden så är vi på väg mot bommarna och då tar hon ner huvudet (inte för att jag vet varför) och springer på som sören. Jag sa inte att hon gick fint på denna bilden. Hoppas du blev nöjd med svaret.

Om ni vill se inlägget så finns det HÄR.

/Estelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att Nema är het, bara för det behöver hon inte ligga på bogarna. Du sitter som en kråka, kanske borde ta o kontroll över hästen istället för att låta henne gå iväg. Du lägger bara över skulden på hästen, kanske borde vara kritisk mot dig själv också?

2011-05-01 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0