Träning med Grapy

Idag så var jag ute och tränade med Grapy på terängen men jag hoppade såklart inte eftersom hon blir för vild.
Hon lyssnade jätte fint i traven och gick i fin form. I galoppen så stegrade hon och studsade jätte mycket eftersom hon blir så uppspelt. Men det gick bra och hon var lagom pigg och vi klarade en hl galopp strecka utan en enda stegring :D Resten av galopp sträckorna så stegra och studsade hon jätte mycket som jag sa innan. men det blev bara en bild på en stegring som inte var så hög.




Stegring (liten bara hon var mycket högre  egentligen)

Fler bilder finns.
/Estelle

Kommentarer
Postat av: Linda Ekelund

Hej Estelle!

Jag bara undrar om din Prinsessa är likadan inne som hon e ute när man galopperar?

Du vet ju om att jag e lite rädd av mig, men Lotta tipsade om att Grapy är snäll??

Mvh Linda /Davids Mamma

2011-05-27 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0