Träning

Idag så red jag och My på fältet lite så där i galopp,trav och skritt inte nån speciellt träning men det var kul och det gick väldigt bra tills hon blev rädd för några travare som travade ca 20m ifrån mig och My när vi skulle galoppera och då bar det av i galopp enligt My. Hon blev så rädd XD. Men annars gick det bra.
Han lyssnade bra och tuggade fint på bettet hon gick inte i riktig form men vem bryr sig en sån underbar dag då mankan bete sig som en liten ponnyryttare igen :D
Hon gick i alla fall någerlunda :)

Skeningen XD


Det var bara lite bilder :D
Ni kommer nog få se fler av dem vid andra till fällen.
Komentera görna om ni såg nåt som jag borde ändra på i min sits eller nåt annat.
Det uppskattas.
/Estelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0