Veckan

Har haft dålig uppdatering de senaste dagarna på grund av mycket saker som jag måste göra och då måste man prioritera bort datan lite. Kommer ha halvdålig uppdatering på vardagar i nån vecka framöver. Men jag ska göra allt jag kan.
I söndags så var jag i stallet som vanligt och skötte Grapy och My. (Har börjat sköta henne nu) Inget speciellt. Men däremot så var det en riktigt bra Clinic hoss oss på söndagen där mot eftermiddagen som handlade om sitsen och det var mycket bra och lärorik.
I går å var det då måndag och då skulle vi hoppa lite mindre hinder för att träna på sitsen. Och då var det så att vi inte hade så måna hästar och då var jag tvungen att ta Nema: Haha. Men det gick bra. Igentligen får hon inte hoppa eftersom hon blir rätt så vild men det gick bra.
Nu måste jag i alla fall upp och dusha har tränat på dansen till mimet i skolan med tjejerna. (Har börjat skolan nu)

Lite failad bild.
/Estelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0